.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد. تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.(ادامه)
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. چرا موز سیاه خواص بیشتری دارد؟
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد. شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد.(ادامه)
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است. بیماری‌های مرتبط با فقر ویتامین B۶
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است.(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد. افزایش سرطان‌های دستگاه گوارش / سلامت جوانان در خطر است
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد.(ادامه)
سرطان نشانه‌هایی دارد که می‌تواند از چشم ما دور بماند، اما برخی از این علایم را می‌توانیم هنگام خوردن غذا شناسایی کنیم. نشانه‌ای از سرطان که هنگام غذا خوردن لو می‌رود
سرطان نشانه‌هایی دارد که می‌تواند از چشم ما دور بماند، اما برخی از این علایم را می‌توانیم هنگام خوردن غذا شناسایی کنیم.(ادامه)
افزایش آگاهی درباره بیماری سرطان خون می‌تواند به پیشگیری زودرس و درمان آن کمک کند. سرطان خون و شایع‌ترین علائم آن را بشناسید
افزایش آگاهی درباره بیماری سرطان خون می‌تواند به پیشگیری زودرس و درمان آن کمک کند.(ادامه)
گوجه فرنگی از بیماریهای قلبی-عروقی مانند سکته مغزی و مرگ و میر پیشگیری می کند. خواص دارویی گوجه فرنگی چیست؟
گوجه فرنگی از بیماریهای قلبی-عروقی مانند سکته مغزی و مرگ و میر پیشگیری می کند.(ادامه)
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد این گیاه با بوی بد بدن و سرطان مقابله می کند
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد(ادامه)
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
سرطان یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که سالانه میلیون‌ها نفر به آن مبتلا می‌شوند. به سلول‌هایی که به دلیل عملکرد غیرطبیعی ژن‌ها و پروتئین‌های مسئول کنترل رشد و تنظیم چرخه سلولی، دچار رشد و تکثیر غیر کنترل‌شده می‌شوند؛ سلول‌های سرطانی می‌گویند. با این ادویه به جنگ سرطان معده بروید
سرطان یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که سالانه میلیون‌ها نفر به آن مبتلا می‌شوند. به سلول‌هایی که به دلیل عملکرد غیرطبیعی ژن‌ها و پروتئین‌های مسئول کنترل رشد و تنظیم چرخه سلولی، دچار رشد و تکثیر غیر کنترل‌شده می‌شوند؛ سلول‌های سرطانی می‌گویند.(ادامه)
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است. این میوه خارق العاده قاتل نفخ شکم است!
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است.(ادامه)
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟ پیاز قرمز بهتر است یا سفید؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟(ادامه)
از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد. این گیاه خوش‌عطر قاتل نفخ شکم است
از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود. محبوب‌ترین فست فود دنیا چه بلایی سرتان می‌آورد؟
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود.(ادامه)
سرطان پستان بیشترین شیوع در مبتلایان به سرطان را در شهرستان بابل دارد. سرطان پستان شایع‌ترین نوع سرطان در بابل
سرطان پستان بیشترین شیوع در مبتلایان به سرطان را در شهرستان بابل دارد.(ادامه)
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند. امکان تشخیص سرطان کبد با یک آزمایش ادرار
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. ۹ فایده باورنکردنی گل‌کلم که شاید نشنیده‌ باشید
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود.(ادامه)
صفر شدن آمار بیماران تالاسمی ماژور در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از صفر شدن آمار بیماران تالاسمی ماژور در استان خبر داد.(ادامه)
این میوه پاییزی بیماری های کلیوی را درمان می کند!
انار از مدت‌ها پیش به دلیل دارا بودن خواص شفابخش فراوان به عنوان یک صندوق فوق العاده و درمان کننده شناخته شده است.(ادامه)
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند. این سبزی بد بو را بخورید تا سرطان نگیرید
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
محققان چینی بررسی کرده اند که کم کردن یک گرم نمک در روز تأثیر بسزایی در کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی دارد. کاهش ریسک بیماری قلبی با کم کردن ۱ گرم نمک در روز
محققان چینی بررسی کرده اند که کم کردن یک گرم نمک در روز تأثیر بسزایی در کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی دارد. (ادامه)
خواص فوق العاده لیموترش
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.